Welcome

Say hello to the toggle bar. This is an optional section you can use to display any content you'd like. Simply select a page from the theme panel and the content of the page will display here. You can even use the drag and drop builder to create this! This is a perfect place for your company mission statement, alerts, notices or anything else.

Get In Touch

Email: cikguazleen@gmail.com
Phone: +6017-332-9298
Address: No 1 Jalan Lampam 31 Taman Tanjung Puteri Resort 81700 Pasir Gudang Johor

Our Location

map

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Dismiss

+6017-332-9298 cikguazleen@gmail.com
Img 8991

Jus Anti Dot

Hari itu bila saya jumpa kawan saya yang seorang ini selepas agak lama juga tidak jumpa, saya sangat teruja melihat dia.

Kawan saya ni pejuang kanser payudara. Semasa beliau didiagnosis menghidap penyakit ini beliau sedang mengandung 16 minggu.

Beliau perlu lalui kimoterapi, radioterapi dan scan. Sedang mengandung. Aduh duh duh.

Tapi bila saya jumpa beliau hari itu keadaan beliau lain sekali. Kulit beliau kelihatan sangat sihat, dengan merah-merah di pipi walaupun rasanya tidaklah bermekap sakan.

Terus saya tanyakan apa yang beliau buat.

Tanpa berselindung dan berahsia beliau kongsikan resepi jus buah-buahan yang beliau amalkan semenjak beliau didiagnosiskan menghidap kanser.

Beliau memang berkelulusan dalam bidang teknologi makanan dan pernah bekerja dalam industri makanan.

Jadi, saya yang teruja nak rasa tetapi malas nak buat ni teruslah tanya, “ada jual?” Hahaha.

Beliau kata, “akak nak saya buatkan. Berapa nak?”

Wah, ibarat orang mengantuk disorongkan bantal. Tapi saya tak berani nak order banyak sebab salah satu bahan yang digunakan adalah ubi bit.

Ahaks, saya pernah rasa ubi bit. Sangatlah tidak menggemarinya walaupun saya tahu ianya sangat berkhasiat.

Saya pesan 3 botol. Sebotol minum sehari. Mula-mula takut nak minum. Tapi lepas dah minum, walla.

Taklah teruk sangat pun rasa ubi bit tu. Lagipun ada juga campuran buah kegemaran saya iaitu nanas.

Kemudian saya pesan lagi. Dan lagi. Hihi.

Kadang-kadang saya terajin buat sendiri. Kalau terajin lah. Selalunya tidak begitu rajin.

Campuran buah-buahan dan sayur-sayuran dalam Jus Anti Dot ini termasuk dalam kategori superfood. Pendek kata memang baguslah untuk kesihatan.

Bukan untuk orang yang sakit sahaja, yang sihat pun digalakkan minum.

Mencegah lebih baik daripada mengubati.

Maklumat lanjut ada pada gambar ya atau pm terus kawan saya ni, Chempaka Hafizatul Aleeza.

Nor Azleen Abd Rahim

#cikgumommy

Buah-buahan yang digunakan

Salam ukhuwah sahabat semua😍🤝…nak tau tak,kenapa korang kene ambil ANTIDOT sebagai supplement harian korang yang mementingkan kesihatan💪🏼..ok!!!nak cite apa hebat sangat ANTIDOT ni…

ANTIDOT 🌡ni adalah jus yg diamalkan oleh seorang servivor kanser🎗 dari mula di dignose kanser payudara tahap 3C semasa itu kanser servivor ini mengandung 16 minggu..bermula dr saat itu SK🎗 itu pun mencipta suatu makanan yg terbaik yg dikategorikan sebagai superfood utk kesihatan baby dalam perut dan menjaga imun badan SK🎗 semasa kimo,radio dan scan… alhamdulillah sedikit latarbelakang masa belajar dulu dalam bidang teknologi makanan📚👩🏼‍🎓 dan bekerja di makmal dlm industri makanan👩🏼‍🔬…sedikit ilmu tetang pemakanan SK 🎗 kongsikan didalam jus ANTIDOT ini..

👉🏼Siapa yang perlu ambil ANTIDOT 🌡…

👨‍👩‍👧‍👦👴🏼👵🏼 lelaki dan perempuan tua muda serta anak2 yg berumur 3 tahun keatas yg mementingkan kesihatan utk menjaga imun badan sama ada yg sihat mahu pun yg sedang sakit perlu ambil ANTIDOT 🌡ni..

👍🏼Apa pulak kebaikan ANTIDOT🌡 ni????

📌Campuran buah-buahan dan sayur-sayuran 🍏🥒🍠🍋🍅🍍🍇 yang termasuk dalam kategori SUPERFOOD.

📌 tinggi kandungan antioksida utk menghalang radikal bebas…so mean boleh detoks badan

📌 banyak nutrisi yg diperlukan oleh badan utk menjaga imun tubuh seperti vitamin c ,vit b1,b2,b3,folate,kalsium,betakaroten,fosfor,lycopine,

📌melancarkan sistem pencernaan dan kandungan nitrat akan membantu menjaga jantung serta membantu menurunkan tekanan darah

📌menurunkan kandungan gula dalam darah

📌Fosfor pula membantu memperkuatkan tulang, gigi, rambut

📌 menurunkan kadar kolestrol dlm darah

📌kandungan protein dan kompenen penting DNA dab RNA membantu melambatkan proses penuaan dan merawat kulit( untuk kecantikan)

📌Baik utk sesiapa yg merokok🚬

📌📌banyak lagi kebaikan jus ANTIDOT ni..nak tau boleh pm SK🎗 tau..

😍insyallah pada anda semua yang mengamalkan pengambilan jus ANTIDOT🌡 dengan betul..pasti akan merasai perbezaan pada tubuh badan…💪🏼💪🏼💪🏼

😃100% bahan semulajadi sayur dan buah yang terpilih

👎🏼tiada tambahan gula atau pemanis

👎🏼tiada bahan pengawet

sedap dinikmati ketika sejuk…🍹

perlu disimpan ditempat sejuk dan beku

🤓utk COD pembelian perlu dibuat 3 botol keatas !!!!

Nak tau lebih banyak lagi kebaikan jus ANTIDOT dan nk tau banyak pengalaman SK🎗 cepat2 PM 📞no dibawah ok…😍😍😍

PERTANYAAN ATAU ORDER boleh PM atau WATSUP nombor ejen yang berdekatan📞📞

www.wasap.my/60174222254 (fiza – pengasas)

www.wasap.my/0107003024 (teacher hidayah -jb)

www.wasap.my/60178411689 (norein -pasir gudang)

www.wasap.my/60197998564 (liana – skudai)

www.wasap.my/60124944481 (cikgu anita – pontian)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *