Welcome

Say hello to the toggle bar. This is an optional section you can use to display any content you'd like. Simply select a page from the theme panel and the content of the page will display here. You can even use the drag and drop builder to create this! This is a perfect place for your company mission statement, alerts, notices or anything else.

Get In Touch

Email: cikguazleen@gmail.com
Phone: +6017-332-9298
Address: No 1 Jalan Lampam 31 Taman Tanjung Puteri Resort 81700 Pasir Gudang Johor

Our Location

map

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Dismiss

+6017-332-9298 cikguazleen@gmail.com
Img 8699

Kari Kepala Ikan Deen Port Dickson

Hari itu masa ke Port Dickson, seorang kenalan suami ajak makan kari kepala ikan.

Saya ini memang hantu kepala ikan. Tidak kisahlah masak apa, kari ke asam pedas ke singgang ke.

Sekali tengok kepala ikannya sahaja lebih besar dari kepala Isyraq. Hahaha. Ikan jenahak kau.

Sedapnya tidak boleh nak ucapkan. Mengingatkannya sahaja semasa menulis post ini macam meleleh air liur. Hihihi.

Nama kedai ini Restoran Deen Berjaya. Nama taukenya Deen. Ada dia di kedai itu.

Datang waktu makan tengah hari memang ramai orang. Khabarnya orang KL pun ramai yang turun makan kari kepala ikan di kedai Deen ini.

Berapa harganya tidak lah saya tahu sebab orang belanja kan. Karang kalau tanya berapa harga dia tanya pula, “Kau nak bayar ke?”. Hahaha.

Makan pula beramai-ramai. Ada pula yang menawarkan diri memegang Isyraq. Maka dapatlah saya meratah kepala ikan itu. Yum yum.

Memang tempat wajib singgah ini tahun hadapan bila ke PD lagi.

Lokasi, korang tengok kat gambar ya.

Nor Azleen Abd Rahim

#cikgumommy

Kepala ikannya lebih besar dari muka Isyraq

Restoran ditutup pada Jumaat pertama dan ketiga setiap bulan

Rupa kedai dari hadapan

Waze sahaja untuk cari kedai ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *