Kari Kepala Ikan Deen Port Dickson

Hari itu masa ke Port Dickson, seorang kenalan suami ajak makan kari kepala ikan.

Saya ini memang hantu kepala ikan. Tidak kisahlah masak apa, kari ke asam pedas ke singgang ke.

Sekali tengok kepala ikannya sahaja lebih besar dari kepala Isyraq. Hahaha. Ikan jenahak kau.

Sedapnya tidak boleh nak ucapkan. Mengingatkannya sahaja semasa menulis post ini macam meleleh air liur. Hihihi.

Nama kedai ini Restoran Deen Berjaya. Nama taukenya Deen. Ada dia di kedai itu.

Datang waktu makan tengah hari memang ramai orang. Khabarnya orang KL pun ramai yang turun makan kari kepala ikan di kedai Deen ini.

Berapa harganya tidak lah saya tahu sebab orang belanja kan. Karang kalau tanya berapa harga dia tanya pula, “Kau nak bayar ke?”. Hahaha.

Makan pula beramai-ramai. Ada pula yang menawarkan diri memegang Isyraq. Maka dapatlah saya meratah kepala ikan itu. Yum yum.

Memang tempat wajib singgah ini tahun hadapan bila ke PD lagi.

Lokasi, korang tengok kat gambar ya.

Nor Azleen Abd Rahim

#cikgumommy

Kepala ikannya lebih besar dari muka Isyraq

Restoran ditutup pada Jumaat pertama dan ketiga setiap bulan

Rupa kedai dari hadapan

Waze sahaja untuk cari kedai ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *