Buku & Bahan Bacaan

Pakej Bestari Bacalah Anakku

Ada ibu yang beritahu, guru tadika anaknya kata ajar guna Bacalah Anakku. Tapi anaknya tidak pernah bawa balik buku.

Apabila sudah bulan November ini, anak baru baca Buku 2. Ibu ini susah hati. Jadi berhasrat nak ajar sendiri anaknya.

Saya cadangkan supaya ibu yang nak ajar anak sendiri dapatkan Pakej Bestari Bacalah Anakku ini.

Dalamnya ada Siri Bacaan Bacalah Anakku, buku bacaan yang 8 itu. Juga ada 2 buku aktiviti, namanya Fonetik Ekspress 1 dan Fonetik Ekspress 2.

Lagi ada buku Permainan Kreatif. Buku ini ada panduan cara mengajar secara bertulis dan 30 jenis permainan yang boleh digunakan untuk bermain semasa mengajar anak.

Ada juga Set Lagu Abu Ada Ayam. Nah, belajar bunyi melalui lagu-lagu. Ada lagi Poster Abu Ada Ayam. Cepat-cepat tampal di dinding supaya anak boleh tengok gambar lagu yang menarik.

Dan Percuma belon serta button badge. Belon ini pada satu sudut memang sangat menarik untuk anak-anak. Mereka suka. Pada satu sudut lain, apabila ia ditiup-tiup, ia dapat membantu menguatkan otot-otot mulut.

Apabila otot mulut kuat, mudahlah nak menyebut bunyi dengan betul dan jelas. Button badge pula sematkan di baju semasa nak belajar. Anak lebih mudah nak tune otaknya “sekarang masa belajar”.

Harga Pakej Bestari ini hanyalah RM90 sahaja.

Apabila ada bajet lebih, dapatkan sekali buku Rancangan Mengajar. Senang untuk merancang dan menyimpan rekod pengajaran anda. Harganya RM10 sahaja.

Buat pesanan terus di laman web berikut:
https://whiztots.onpay.my/order/form/pakejbak
https://whiztots.onpay.my/order/form/pakejbak
https://whiztots.onpay.my/order/form/pakejbak

Leave a Reply