Welcome

Say hello to the toggle bar. This is an optional section you can use to display any content you'd like. Simply select a page from the theme panel and the content of the page will display here. You can even use the drag and drop builder to create this! This is a perfect place for your company mission statement, alerts, notices or anything else.

Get In Touch

Email: cikguazleen@gmail.com
Phone: +6017-332-9298
Address: No 1 Jalan Lampam 31 Taman Tanjung Puteri Resort 81700 Pasir Gudang Johor

Our Location

map

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Dismiss

+6017-332-9298 cikguazleen@gmail.com
Resepi Slime Tanpa Borax

Resepi Slime Tanpa Borax

Akhirnya hari ini saya tunaikan permintaan Afiah nak membuat slime selepas lebih setahun dia memintanya. Bukannya apa kebanyakan resepi slime yang ada menggunakan bahan pencuci pakaian yang kuat, sabun pencuci pinggan yang kuat juga, bahkan ada juga yang menggunakan boraks…

Read More

Kantin Kita JB

Hari itu berpeluang juga melawat ke Kantin Kita yang selama ni dok kecur ayaq liur jer tengok kawan-kawan upload gambar-gambar makanan kedai ini. Bukan apa, kedai ini berada di hujung sana dari lokasi rumah saya. Hihi. Itu yang bercinta nak…

Read More
Eksperimen Warna Skittel

Eksperimen Warna Skittel

Hari ini buat eksperimen skittel ni. Nampak kat video dadlab beberapa minggu lepas, teringin sangat nak membuatnya. Alhamdulillah, menjadi. Anak-anak pun seronok bukan main tengok warna tu bergerak. Afiah boleh jawab soalan-soalannya. Yalah, dia 6 tahun. Hihi. Yang lain 4,…

Read More
Kelas Seni Tari Az-Zaffan

Kelas Seni Tari Az-Zaffan

Pagi ini penuhi masa dengan misi mencari junior Az-Zaffan. Sekali banyak perempuan daaa. Susah betul nak dapatkan penari lelaki. Tak apalah, yang pentingnya anak-anak ini ada aktiviti bermanfaat dilakukan pada hari cuti. Nor Azleen Abd Rahim #cikgumommy rindu menari-nari hihi…

Read More